LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Sunday, June 12, 2011

SaYa RiNdU DiA..

Walaupun br lps jumpa di 3g, saya tetap rindu dia.
Kenapa saya rindu dia?
Sebab..
Dia sangat sweet..
Dia sangat2 baik
Dia sangat3 sayang kat saya
Dia sangat4 comel
hihihihihi..
x kisahlah apa sebabnye, tapi yang pasti..
saya sangat5 rindukan dan in love dengan insan bernama 
En Hazwan Hazmi
harap2 dia pun sedang rindukan dan cintakan saya yer.. hehehehe..

ganasnye muke

kat tempat keje pn sempat posing

iklan colgate

sape pnye pipi lah kembong sangat ni

smile... =)

muka org lapar kat kfc

handsome x posing mcm ni.. =P


hehehheheh

kembungnye pipi

inilah mr handsome plus comel sy
Muhd Hazwan Hazmi


p/s: sorry, terjiwang sikit..hehehehe

doakan kami tetap berbahgia bersama yer.. amin..
Aida n Hazwan 4 ever..
=)

No comments:

Post a Comment