LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Sunday, June 12, 2011

My Beloved Friends..

Orang selalu cakap, kawan semasa gembira senang di cari tetapi kawan semasa susah memnag sukar diperolehi.  Dulu aku selalu ingat semua tu main2 je.. tetapi, bl dh hmpir 24 tahun hidup di dunia ni, aku mula sedar akan hakikat tu. Yeap, kata2 di atas amat2 betul. Kadang2 kita x sedar bhw kwn2 sejati kita sentiasa berada di sekeliling kita, cm kita kn bijak menilai, mana satu intan, mana satu kaca.
Namun, aku selalu bersyukur, kerana di beri peluang untuk kenal dengan lebih rapat dan sama2 berkongsi susah senang, dengan beberapa insan yang telah banyak memberi impak yang besar dalam hidup aku. Tipulah andai aku kata, dlama persahabatan kita orang ni, x lari dr bertikam lidah, terasa hati mahupun bermasam muka. tapi itu semua menjadi resam sahabat, betul X?????
tapi, syukur Alhamdulillah, aku dan mereka masih bersahabat walaupun jarak kami jauh beribu batu kat tepi jalan tu.. hehehhe..
Tqah..Din..Yat..As..Ct.. korang sentiasa menjadi sahabt2 di hatiku.. (TT)
You are my beloved friends.. miss u so much.. (TT)

No comments:

Post a Comment