LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Saturday, June 11, 2011

KoNvO oh KonvO

Tanpa sedar aku dah berjaya "mengkonvokan" diri aku. Wei ape ke pelik benor ayat ko tu aida..hahahaha.. apa2 hl pun memang bahgia giler. Yang paling aku rasa best tu, my sis dtg tgk konvo aku wlupun tgh sarat memboyot..huhuhu...buat mak..adik taw mak x dpt nk masuk sbb kn jaga budak 3 org tu n mak x lrt nk msuk, tp hrp mak bahgia dpt tgk adik konvo wlu kat gambar je. hohohoho. sayang family ku sangat2.. tapi..terkilan sikitlah, coz beberapa sebab. first sebab x dpt snap picture dengan kwn2 aku time dip coz sume kelam kelibut hr tu..huhuhu.. x smpt nk beramah mesra gitu.. hohoho.. and second reasons coz my beloved boyfriend x dpt nk dtg sebab x dpt cuti....waa sedih sgt2. huhuhu. xpelah.. nak wat mcm mn.. tnggu konvo time degree nnti plk insyaALLAH.. ape sekalipun.. aku tetap bahgia.. hehehhe

Officially terima diploma. 

gambar muka penat..hehehhehe

my beloved family

dalam bus otw nk g dewan 

my bro n my sis dlm bus

mak buyung dlm dewan. smpt lg nk posing

suasana dlm dewan. aku tgh diri kat bwh stage.. heheheh

me with my sis.. mk minyak hbs. mls nk edit..hahha

peace

xde keje nk posing

cantik x pemandangan

officially me..hehehhe

ok.. dh hbs citer pasal konvo.. hehehehe.. peace

No comments:

Post a Comment