LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Saturday, June 11, 2011

CuTi 4 Bulan

Haloo...
welcome back.. dh lm x menulis blog ni rasanye beku jap jari jemari ni. hurmph..ape nak citer yer.. entah aku pun x taw. Hahahaha.. gelak sorang2 (gile ape minah ni) hurmph.. let us start with this..
CUTI NI KORANG WAT APE HA?????
Tu dia, besaq pnye soklan. hehehe. klu di tanya pada aku.. hurmph cuti ni nmpk gayanye aku terpaksa mengasah skill masak memasak ku. Alhamdulillah, setakat ni, bnyk jgklah resepi yang aku dh pndi msk. (xdelah expert pun, tp klu nk mengisi perut yg kosong, mmg bolehlah). selain tu??? hehehehe, jd suri rmh pluss baby sitter jelah jwbnye. huhuhu. sadis..tp syok.. lagi sebulan kakak aku nk bersalin plk.. hohohoho.. tambah lagilah ahli keluarga a.k.a ank buah merangkap mangsa buli aku. hr tu scan dpt ank lelaki. hohohoho..cun lah. setakat sebulan lebih ni, itu jelah koje aku. hohoho. pas ni, x taw ler plk. huhuhuhu. tapi, x kiralah apa yg aku wat, yg pntg aku happy n x susahkan hidup org lain. betul x?? kpd sesapa yang bc blog ni, yg ada terasa dengan kata2 sy b4 this, sy mntk ampun n maaf yer.. hohohoho.. peace no war. chow

No comments:

Post a Comment