LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Tuesday, April 19, 2011

Make over blog

Haluuu...
wah, rpnye dh sebulan lebih aku x type ape2 kat blog aku ni,kesian. Entah mimpi ape mlm ni, selepas berjaya merembat kembali brodband ku dr tawanan bella (hehehehe), aku tb2 dpt ilham nk ubah blog aku ni. Thanks sgt2 kat blog widget yg dh bnk tlg aku, menambahkan koleksi widget dan aksesori serta mencantikkan lagi blog aku (hakikatnye aku taw, blog aku mmg x berapa cantik pun..huhuhuhu). Ape2 pun ni lah RUANG ANGKASA ku yang baru. tempat yg aku cb untuk memuntahkan segalanya and berkongsi pahit manis hdp aku (ayt skema jap). So, enjoy k..love me and all of you..mmuahh..

No comments:

Post a Comment