LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Sunday, February 07, 2010

sEmalam yang x mngkin ku lupa...

haluuuuuuu...
dah berzaman rasanya aku x update blog ni, bkn ape, xde mase sei.. tapi yg psti spnjg aku x update blog nie, bnyk betul kenangan terindah aku lalui, terutama...bersama family aku..kawan-kawan and not forgetting someone special yg sentiasa buat aku menangis, ketawa, merajuk, sakit hati, menyampah, rindu dan seangkatan dengannye.. sape dia? nnti2lah aku bagi taw sape...hahahah poyo sei, padahal ramai dah tahu sape dia tu...hehehehh..
kenapa aku kata seeeeeeeeemalam yang x mngkin aku lupakan adalah bnyk kenangan yg berlaku seeeeeemalam ni, seeeeeeeeemalam, aku happy sebab dapat wat selling burger tertinggi, seeeeeemalam aku bergembira berjalan samapi ke melaka, seeeeeeeeeeemalam aku menangis demam x habis-habis and seeeeemalm juga aku cemburu tahap gaban bile ade perempuan boleh amek gambar siap nk peluk boyfriend aku...woi suka hati kau je nak peluk2 bf aku..sepak baru taw..huhuhu.. tapi yang pasti semua itu hanyalah seeeemalam yang x mungkin akan ada pada hari esok lagi....wah...rindu nye ngan family ku...voz dah sebukan x blk...huhuhu...(TT)...sedey2...oklah..chaw lah dulu...semoga esok menjanjikan kebahagian buat kite...peace.....

No comments:

Post a Comment