LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Friday, November 06, 2009

Hari yang bosan

hari ni, xde ape yg best. bosan tahap gila punye bosan. hari ni, seperti biasa, aku bngn agak lewat dr biasa, pukul 2 br nk bgn. Matilah kalu aku berada di rumah. 4 sure kene bebel ngan mak aku. bercerita mak, wat aku teringat kat mak aku yg kat rumah. actually, hari isnin hari tu my sis kol, g taw yg my mom masuk wad..terkejut thp gaban aku, dah lah esk nye ade paper, kakak aku siap kasi warning jgn wat keje gile, cam taw2 jer ak nk blk,. tp at last, xleh blk gak coz duit x ckp. waaa..
Tp, alhamdulillah, smlm my sis kol n said, my mom dh leh kuar hospt..just kene cr org urut jelah coz kene angin akhmar, tp nsb baik x teruk sgt, just kaki n tangan sebelah kiri je x lah angkt lg. huhuhu...harap2 leas berurut, mak akan pulih seperti sedia kala. mak adik syag mak..

No comments:

Post a Comment