LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Sunday, October 18, 2009

kena balik dah....

mcm yg aku ckp dulu...16/10. aku blk rmh..so selepas 2 hari blk..maka aku pun terpaselah blk ke u semula..huhuhu..gile mlas sei...tp..disebabkan teringat bahawa esok ade kuiz 254...uish..semangat ku dtg balik..tmbhana..hari ni, ahd ada meeting syarikat..selaku s/u yg terpakse merajinkan diri untuk hadir...aku pun kene hadir..so..baliklah aku ke uitm segamat ini.
Bas aku pagi ni kul 10...so..kul 8 lagi dh kene bangun untuk bersiap..mak aku pun buatkan bekal untuk aku...maklumlah..sayangkan anak bongsu dialah katakan...hahhaha..tapi..pagi tu sempatlah jgk aku mengambil gmabar ank buah aku yang aku sayangi ni...sape????
ofcourse lah si DAnish, Faris and Farisha...
jom kita tengok gelagat si Farisha dulu...

ni lah asha...x bgn lagi time aku nk blk...bkn pe...gigi dia tgh goyang yg dpn..tggu nk g cabut...hhehhehe

sekarang jom kite tegk danish lak...
hari ni danish akan ajar kite cr masak burger style askar..hahahha

cam ni taw lak nk msk burger atas simen..hehhe

sambil masak, knlah pose sekali yer..

mgkin bakal askar...hahahhaa..

peaceee...danish...
now..we see Faris lak..
x padan nk kecik...bergaya pun leh tahan jgk...

comel x saya...heheheh

gmbr br bgn tido....

oklah..enough for hari ni...hehehhe..walaupun penat..tp best jgk dpt balik ni...especially jmpe ank2 sedara aku yg always make me feel dizzy with their attitude..
peaceee...jmpe lg nnti ea..





No comments:

Post a Comment