LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Tuesday, October 20, 2009

hArI YaNg PeNaT..huhuhu

well...sebenarnye..hari2 kita akan penatkan..tp...pada aku hr ni lagi penat...bkn penat ape..penat merayau ke bndr Segamat.huhu.. hari ni, aku ngan group aku yg dianggotai oleh As, Yat Ct and Dindang telah beramai2 keluar ke bandar...bukannya ape..hari ni, sume kelas batal..kelas Pn Ayu batal, kelas En Bakri pun batal..tp kelas pn ayu akan di ganti pada hr Jumaat ni..hehehh so pada mereka yg nk balik hari Khamis ni..padan muka korang..xleh balik...hahahahaha...gila kejam aku gelak..
ok..back to my early story mory...pagi ni, setelah mndapat mesej dr Pn ayu yg kelas di btlkan..aku pn seprti bese mnjlnkan tgs aku menyebarkan sume mesj tersebut pd sume wrga kelas aku..waa...stlh mnjlnkan tgs..ape lg..smbg tidolah jwbnye..sehinggalah si dindang ni menelefon bertanya tntg cdgn kitaorg yg tlh di wat smlm untuk kuar..tikah...sowy x leh ajak ko...bknnye ape..ade suprise untk ko..wakakakaka...just wait and see yer...peacee..
kat mane td?? hermph...yesh...din telefon...dan brjy mengejutkan aku yg tgh syok mimpikan...hermh..rahsialah..hehehhe..dh setle din telefon..aku pn kollah yat untk tanya berkenaan transport yg akan di gunakan..beselah...yat nikan AJK transport kitaorg...hehehhe..jgn marah yer yat...huhuhu...setle kete ngan yat..aku pn kol As jap...A.K.A driver kitaorg...rupenye..dia pn br bgn..hhhaha...setelah sume keje telefon menelefon disetlekan....aku pun....bkn mandi..smbg tido lik untk 20 minit...huhuhuhu..
Tepat jam 9.45..mllah gelabah bangun nk mandi coz janji ngan diorg ni sume..nk g kul 10.00..huhuhu..tetapi..setelah siap sume..yat kol n ckp kete lewat ckit..coz ade org pki..kul 10.30 or 10.45 br ade kete..huhuhu...xpelah..tibe2 tgh syok tggu as ngan yat.. tiba2 tikah datang..ajak g makan..uish..cm ne ni..bhy2..akirnye..dgn pertolongan As...tikah berjaya di kalahkan...kitaorg bkn lawan..tp..bohong sunat sikit..hehehhe...ade lak plk bhg sunat yer..maaf yer tikah...wawawawa..
ok..setle pasal tikah..kitaorg pn g lah ke benteng a.k.a uptown untk menunngu kete..kat sini..lagi satu kejadian lawak terjadi...kitaorg g...sekali dpt tahu kete tu jenis manual...ayoyo..as mn reti bwk laptop manual...so...dgn cepat n tangkas, as balik ke zamrud mengejutkan kitaorg pnye super driver..sape lg???? CTlah..hahahah..dah lah tu..si CT lak x banun lagi...huhuhu...kesian CT..sabar ea...kat benteng, aku ngan yat lak dpt satu lg masalah..taw x..org yg sewa kete sblm kitaorg ni..blh g tgglkan kunci kete dlm kete n lock kete tu...dah lah kunci pendua xde...habis2...nasib bek Dana trn n tlh memanggil kwnnye yg pkr bab ni untk buka kunci kete tu...akhirnye..setelah hmpir setengah jam menanti...kitaorg sume berjaya menaiki kereta itu..hahahah...tetapi.....
Ni part yg paling wat kitaorg panas hati..nk dkt sejam bkn2 sejam15 minit kitaorg menunggu si Dindang ni...hampir satu UiTM ni kitaorg tawaf..huhuh...bknnye ape..dia trpakse nk setlekan projek dia brsama naim, syima n En Bakri mengenai IID tu...gambatee din...hidup DIN..hahhaha.. akhirnya..
setelah sperti org x beberapa betul di dalam kete tu...kami berjaya kuar bersama2 n pulang ke kolej pada pukul 4 ptg..huhuhu...walaupun penat..tp mmg best..aku mmg borong sakan lah..hehhe...tapi...borong pnye borong bonjela jgk aku lp beli..adoi...brtmbh sakitlah aku pnye mlt di sebabkan ulser ni...waaaaaa
jom kita tgk brg yg aku borong td...hehhehe
ni yg sweet keychain aku ngan teddy..hahahha

sandle ni aku bl coz gl mrh...dr RM89.00 dpt RM26-70 jew..


kain ni aku beli coz nk wat baju kurung n kebaya..yg wrna pink tu akubl sama ngan geng2 aku..

2 comments:

  1. cis.cis.baru ku paham kronologi hari rabu itu!

    ReplyDelete
  2. hahahhah...sowy yer tikah...ade kezutan untuk ko itu hari

    ReplyDelete