LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Thursday, February 17, 2011

Ungu Ft Rossa - Tercipta Untukku



Lagu dh lama dah ade, tp br je dgr. Bila dengar lagu ni, aku terfikir. Siapalah agaknye yang ALLAH dh takdirkan tercipta untukku? Mungkinkah Hazwan Hazmi? Aku harap sangat dia dan dialah yang aku selalu doakan menjadi Adam aku. Doakan yea sume kawan-kawan, semoga jodoh aku dengan dia. Amen. Tetapi, klu dh tertulis di Luh Mahfuz bahawa jodoh aku bukan dengan dia, aku tetap terima. Siapalah kita untuk mempersoalkan setiap takdir itu kerana kita hanyalah hambaNYA. Betul x? ok
So, x kiralah sesiapa pun yang tercipta untuk kita, semoga sinar kebahgian sentiasa mengiringi kita. =)

No comments:

Post a Comment