LONTARAN KATA

Keindahan dunia bukan kekal..tp keimanan di dada menjadi kayu ukur sejauh mana kita berpegang kepada agama Islam yang satu dan mentaati perintah ALLAH yang Maha Esa


Sunday, February 13, 2011

Sehari Be4 ke UiTM Puncak Perdana

Walaupun kisah ini, dh sebulan berlalu, tapi aku tetap nk citer..hehehe (coz br dpt upload gmbr hahahhahahaha)
Nak dijadikan crite, sehari sebelum g, aku ajak sis n bro aku g kedai 2 ringgit (itu je yg mampu) hehehhehehe..
so, kitaorg pun g lah ke kedai 2 rnggit bersama dengan anak buah aku, Farisha.
Hampir sejam jgklah aku g berborong kat sana. Mulanya sis n bro aku dok tunggu kat luar, tapi pas aku kuar, tgk2 dh xde bro n sis aku. Mana plk diorg g ni? jeng2
Setelah di kol, rupenye diorg g jln tmpt lain dulu, meninggalkan aku bersama Farisha. X patut sungguh kan. huhuhuhu
So, aku pun mendecidekan kitaorg berjalan2. Nak taw g mane??? jom
nilah tempat kitaorang lepak. Taman Kerang..hehehe. Cantikkan

peace no war. cantik masjid belakang tu

nk tergelak time amek gmbar ni. Cam nelah dia boleh nk wat aksi ni. farisha2

comel x kami berdua?? heheheh. mestilah comel

hasil yg ditangkap oleh Farisha

tepi pokok pun smpt lagi amek
peace je gmbrnye

muka penat

minah peace sungguh


Setelah penat berposing, kitaorg pun berjalan2 smpai ke Mydin. Smpai kat Mydin, kitaorg sempat berbelanja. Hahahaha.
Nak dekat pukul 6, barulah sis n bro aku smpi, amek kitaorg kat depan Mydin. huhuhu.. mmg bestlah time jalan2 tu. Cuci mata pun adelah. hahhahahah

3 comments:

  1. lawak je k.aida ni..msih keanak-anakan..huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha.. nk wat cmne, masih x ckp mtng kdg2

    ReplyDelete